
Toen ik een uitnodiging kreeg voor de lancering van twee nieuwe geuren van s.Oliver, werd ik gelijk enthousiast. Mijn vriend en ik hebben namelijk beiden al een parfum van dit merk en deze vinden we allebei erg lekker. Ik was dan ook gelijk benieuwd naar de nieuwe geuren. Zouden die net zo lekker zijn? Of misschien wel lekkerder? Ik sloeg mijn agenda open en zag dat ik naar de lancering toe kon. Ik had alleen ’s ochtends college. Ik mailde terug dat ik er graag bij wilde zijn. Ongeveer twee weken later pakte ik de trein naar Amsterdam, zocht de juiste tram op en liep met behulp van Google Maps (zonder kom ik nergens) naar hotel The Dylan. Vandaag wil ik je met wat foto’s laten zien hoe de lancering van de parfums van s.Oliver was. Benieuwd?







