3 comments

  • Wat een fijne lipsticks he?!
    Zelf vind ik ze eigenlijk fijner dan die van Mac.
    Gelukkig heb ik een verkoop punt hier vlak bij maar omdat het meteen ook een kapsalon is kan je niet echt relaxt snuffelen hahaha.
    Dus ga ik altijd eerst wat optie’s op internet uitzoeken zodat ik daar niet te lang hoef te hannesen.

  • Ik heb eigenlijk nog nooit een lipstick geprobeerd van MUS, maar ze zien er goed uit. Wellicht dat ik een kijkje neem in de stad 🙂

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog