6 comments

  • Ik vind Amerika ook echt zo fijn om te shoppen! Ik sla ook altijd goed in bij Bath & Body Works, Japanese Cherry Blossom is zo’n heerlijke geur.

  • Leuke shoplog! 🙂 Die Bath & Body Works productjes, zalig. <3 als ik terugdenk aan mijn NY trips en wat ik achteraf het vaakst gebruikte, is dit mijn shoplist:
    – deo sticks (lol, sorry!)
    – B&BW body mists, glitter body lotion en hand sanitizers
    – Philosophy shower gels die ze niet in BE hebben, het Falling In Love parfum en Unconditional Love
    – Elizbeth & James parfum, sowieso een nieuw flacon Nirvana Black, en een nieuwke

    Ok ik heb hier duidelijk te concreet over nagedacht. ???

  • Wat een mooie aankopen zeg. Shoppen in Amerika lijkt me echt geweldig. Zeker bij de mega Sephora’s daar! Je hebt echt super mooie producten gekocht. Ik ben mega benieuwd naar wat je van alles gaat vinden!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog