4 comments

  • Ik gebruik juist altijd sprays, haha. Dat vind ik fijner smeren. Eerst gebruikte ik die van de Hema, die ruikt lekker en sprayt fijn. Helaas heb ik er een erge allergie voor ontwikkelt binnen de afgelopen weken. Dus ik stapte over op Biodermal. Gelukkig geen allergische reactie, maar ik vind juist dat de spray plakt, niet fijn smeert en niet lekker ruikt. Na het insmeren, moet ik telkens mijn handen wassen, omdat ik anders met plakhanden rondloop. Ik heb er twee flesjes van, dus die maak ik wel op. Hopelijk vind ik volgend jaar een zonnebrandspray die aan mijn verwachtingen voldoet.

    • Oh wat balen dat je hier een allergische reactie van krijgt en deze van Biodermal niet fijn vindt. Gek, want ik vind hem dus niet plakken. Misschien moet je eens kijken naar de zonnebrand van Vision, mijn all-time favorite! Volgens mij hebben zij ook sprays

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog