4 comments

  • Altijd fijn als een merk zich inzet voor een goed doel.
    Niet alleen vanwege de opbrengst ervan maar je word bewust gemaakt van bepaalde dingen die spelen waar je normaal gesproken eigenlijk niet bij stil staat.
    Kiehl’s is een super fijn merk zowiezo, maar de verpakking is deze x zo leuk gedaan, alleen daarom zou ik deze pot al op m’n badkamer plankje willen zien staan 🙂

    • Precies! Op deze manier wordt je hier echt van bewust gemaakt. Heel goed van Kiehl’s! Ook erg slim dat ze dit met een dagcrème doen, want die zie je iedere dag 😉

  • Ik vind het echt een onwijs goed initiatief! Dat maakt een merk als Kiehls dan ook gelijk een stuk toffer voor mij. Verder lijkt het me ook een heel fijn product.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog