Ik heb ontzettend veel opgemaakt de afgelopen 2 maanden. Komt morgen een filmpje van op mijn site. Had het gevoel dat ineens alles op was, hahaha 🙂 wel lekker weer ruimte voor nieuwe spulletjes om te proberen.
Je hebt inderdaad toch nog aardig wat opgemaakt de afgelopen tijd. Je artikel komt echt precies op tijd, want ik moet weer een nieuwe droogshampoo hebben. Ik ben altijd enorm fan van Batiste, maar de xxl volume variant heb ik nog nooit geprobeerd. Ik ga hem morgen halen!
Je hebt best veel opgemaakt! Ik moet zeggen dat ik nu wel extra benieuwd ben naar de mascara van Benefit; ik heb nu ook een mini liggen, maar ik maak eerst mijn vorige mascara maar op denk ik ivm hygiëne.
Deze website gebruikt cookies van Google om services te leveren, verkeer te analyseren en advertenties te personaliseren. Informatie over je gebruik van deze website wordt gedeeld met Google.OkéMeer informatie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Fijne producten heb je opgemaakt. Ik heb niet zoveel opgemaakt deze maand.
Leuke producten. Ik heb zelf niet zo heel veel opgemaakt. 🙂 X
Je hebt hele mooie en fijne producten opgemaakt x
Fijne producten. Ik vind de maskers van Andrelon ook super fijn!
Heerlijke inspiratie. Ik ben al zo wat een eeuw op zoek (beetje overdrijven) naar die tas op de tweede foto.. 🙁
Lijken me stuk voor stuk topproducten! Ik moet nog steeds batiste gaan proberen hahaha.
Die reinigingslotion lijkt mij heel erg fijn! <3
Wat een enorm fijne haarproducten ^^ x
Wat een fijne producten heb je opgemaakt zeg!
Die droogshampoo van Batiste zou ik ook eens moeten proberen!
Ik heb ontzettend veel opgemaakt de afgelopen 2 maanden. Komt morgen een filmpje van op mijn site. Had het gevoel dat ineens alles op was, hahaha 🙂 wel lekker weer ruimte voor nieuwe spulletjes om te proberen.
Die droogshampoo wil ik ook een keer proberen!
Nou, je hebt best wat opgemaakt zeg! ik moet ook meer lipproducten opmaken, zo zonde als je bederven 🙁
Toevallig gebruik ik nu de miniatuur mascara van Benefit ook!
Je hebt wel wat opgemaakt in de maand december! leuk om te zien
Liefs Nathalie
Leuke producten, Batiste gebruik ik ook heel graag. Het laatste dat ik heb opgemaakt is denk ik het micellair water van Nivea.
je hebt een aantal fijne producten opgemaakt xx
Je hebt inderdaad toch nog aardig wat opgemaakt de afgelopen tijd. Je artikel komt echt precies op tijd, want ik moet weer een nieuwe droogshampoo hebben. Ik ben altijd enorm fan van Batiste, maar de xxl volume variant heb ik nog nooit geprobeerd. Ik ga hem morgen halen!
Je hebt best veel opgemaakt! Ik moet zeggen dat ik nu wel extra benieuwd ben naar de mascara van Benefit; ik heb nu ook een mini liggen, maar ik maak eerst mijn vorige mascara maar op denk ik ivm hygiëne.