5 comments

  • Wat een leuke oorbellen en combinaties! Six heeft zulke leuke sieraden. Ik kom er ook graag wanneer ik in Utrecht ben. Ik had vroeger twee gaatjes,maar heb de bovenste om de een of andere reden laten dichtgroeien. Zonde eigenlijk want ik vind hoe jij twee oorbellen draagt hartstikke leuk.

  • Heel leuk! Ik vind vooral die hoekige ringen heel erg leuk. Ik heb momenteel in één oor 4 gaatjes en in de andere 3. Mijn combi is nu een klein ringetje, een maantje, in één oor een knopje met 3 bolletjes en een glinsterend knopje. Heel blij mee!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog