4 comments

  • Dit ziet er fijn uit, mooie verpakking ook.
    Zelf vind ik die gel/water – achtige substantie wel prettig werken bij een tonic dus ben wel nieuwsgierig geworden.
    Op het moment gebruik ik die van L’oreal maar helaas prikt deze bij mij een beetje.
    Ik hoop dat deze milder is.

  • Ik ben benieuwd, wil deze ook proberen! Garnier vind ik erg fijn, heb zelf een reinigings gel en dagcrème die ik met veel plezier gebruik.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog