3 comments

  • Wat een leuke vrolijke kleurtjes! Vooral de gele en de fuchsia kleur zou ik zeker dragen. Jammer dat de colour revival geen wondermiddel is voor beschadigde nagellak. Zelf gebruik ik een Topcoat van Essence en die zorgt ervoor (afhankelijk van hoe erg het is natuurlijk) dat je van kleine beschadigingen of strepen in je nagellak niks meer ziet, hij corrigeert dat op de een of andere manier.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog