1 comment

  • Ik gebruik het ook regelmatig en ik ben gek op het merk Fudge en Ref. Die werken het beste bij mij en zijn donker donker paars, ik heb weleens gehoord hoe donkerder des te beter de shampoo z’n werk doet. Ook kreeg ik vorige week de tip van de kapper om het te mengen met een shampoo zodat je het effect wat mooier kan houden. Dit doe je dan vier keer in de week, zeker als je het meer as wilt houden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog