3 comments

  • Als mijn haar terug groeit, ga ik het ook lekker maar één keer per week wassen. Dan kan mijn haar hier meteen aan wennen. Ik moet wel zeggen dat droogshampoo echt niet mijn beste vriend is. Geen enkel merk dat ik heb geprobeerd zorgt ervoor dat mijn haar minder vet is.

  • Bij mij werkt dit het beste als ik krullen maak, dan kan ik drie dagen overbruggen en op dag twee gebruik ik inderdaad dan droogshampoo, mijn man vind dit maar raar spul

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog