2 comments

  • Ik vind hem er heel erg fijn uitzien. Vooral die fluweel achtige finish spreekt me heel erg aan! Hij ligt super mooi op de huid. Inderdaad wel prijzig. En in mijn ervaring gaan MAC poeders ook best snel op!

    • Kopt! Hij ligt inderdaad mooi op mijn huid. Ik gebruik de poeder nu ongeveer 5 maanden en er komt nu een flinke deuk in. Zelf vind ik dat ie best lang mee gaat!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog