4 comments

  • Wat een lief kleurtje! Een van de grote voordelen van gellak vind ik net als jij dat het lang blijft zitten en het door de lamp droog en direct uitgehard is waardoor je je geen zorgen hoeft te maken dat er deuken in komen. Het eraf halen vind ik ook een dingetje, daarom draag ik er ook nog wel eens een peel-off base-coat onder.

    • Precies, je hoeft er daarna niet meer naar om te kijken. Ideaal! Oh dat is een slimme oplossing. Daar ga ik eens naar kijken. Welke peel-off base-coat raad jij aan?

  • Blijft de CCO gel maar een week goed zitten? Ik zoek een base- en topcoat die 2 weken goed blijft zitten, is dit dan een goed merk denk je of laten de randjes los?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog