Jaaa Miss Dior! Miss Dior Chèrie is jarenlang mijn favoriete geur geweest, maar die heeft nu plaats gemaakt voor Bonbon van Viktor & Rolf! 🙂 Alle twee heerlijke zoete geuren!
Ik vind alleen de flacon al erg mooi! Zelf heb ik ook een wat duurdere smaak qua parfum; ik wil altijd een geur met meerdere facetten zodat hij me niet gaat vervelen 😛
Heel herkenbaar! Ik vind zelf vaak duurdere parfums ook wat lekkerder ruiken. Ik ben zelf helemaal gek van Pure Poison van Dior, maar deze geur ruikt ook erg lekker. Ik heb hem zelf niet, maar wel een paar keer een tester van gehad. Heerlijke vrouwelijke geur! En wat zie hij er ook mooi uit!
moet je je inbeelden dat ie nog 10x lekkerder was vroeger! De formule is 8 jaar geleden ofzo veranderd toen meneer Dior stierf. Omdat ik nog van die generatie ben koop ik hem niet meer, omdat ik hem wel degelijk minder goed vind en dan vind ik het zonde van het geld 🙁 Maar het is een klassieker idd
Deze website gebruikt cookies van Google om services te leveren, verkeer te analyseren en advertenties te personaliseren. Informatie over je gebruik van deze website wordt gedeeld met Google.OkéMeer informatie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Klinkt echt goed! Ik ben benieuwd naar de geur 🙂
Het klinkt goed! En de flacon is, zoals je zegt, ook echt prachtig.. Miracle van Lancôme is denk ik mijn duurste!
Dit is 1 van mijn lievelingen luchtjes! Heb ik mooie herinneringen aan ook.
Ik vind het flesje ook echt prachtig!
De flacon is echt geweldig mooi, ik ga snel eens snuffelen aan deze geur 🙂
Ik vind het flesje al jaaaren zo schattig, en toch heb ik hem nog nooit geroken!
Dringend eens de parfumerie binnen stappen!
xxx
Jaaa Miss Dior! Miss Dior Chèrie is jarenlang mijn favoriete geur geweest, maar die heeft nu plaats gemaakt voor Bonbon van Viktor & Rolf! 🙂 Alle twee heerlijke zoete geuren!
Een vriendin van mij heeft deze parfum ook en het is echt een geweldige geur.
Ik vind alleen de flacon al erg mooi! Zelf heb ik ook een wat duurdere smaak qua parfum; ik wil altijd een geur met meerdere facetten zodat hij me niet gaat vervelen 😛
Heel herkenbaar! Ik vind zelf vaak duurdere parfums ook wat lekkerder ruiken. Ik ben zelf helemaal gek van Pure Poison van Dior, maar deze geur ruikt ook erg lekker. Ik heb hem zelf niet, maar wel een paar keer een tester van gehad. Heerlijke vrouwelijke geur! En wat zie hij er ook mooi uit!
moet je je inbeelden dat ie nog 10x lekkerder was vroeger! De formule is 8 jaar geleden ofzo veranderd toen meneer Dior stierf. Omdat ik nog van die generatie ben koop ik hem niet meer, omdat ik hem wel degelijk minder goed vind en dan vind ik het zonde van het geld 🙁 Maar het is een klassieker idd
Ooh.. deze wil ik ooit nog eens!
De flacon is al prachtig! Mijn moeder heeft deze en ik vind hem echt heerlijk! xx
Wat een prachtige parfum!
Alleen al voor het uiterlijk van het flesje zou je ‘m kopen!
Deze heb ik ook en is groot favoriet plus het uiterlijk is erg mooi x
Prachtig parfum!
Liefs,
Eva