2 comments

  • Ken dit merk wel en de verpakking en geur is heel aantrekkelijk.
    Maar eerlijk gezegt koop ik voor dit bedrag liever bij mijn kappers winkel
    Ik bof dat wij een enorm grote hier 5 minuten vandaan hebben, daar is alles veel goedkoper dan bij de kapper ook.
    Een drogisterij merk haarverzorging moet dus wel echt goed zijn en goedkoop wil ik deze blijven kopen.
    Persoonlijk vond ik OGX niet heel bijzonder of echt iets toevoegen.
    Wat een leuk idee deze zakjes trouwens.
    Handig als je wilt uitproberen of voor een weekend tripje.

  • Ik heb die met keratin oil getest op mijn site maar dat was voor mijn fijne haar geen success. Ze zijn niet goedkoop inderdaad, ik had ze toen in Duitsland gekocht scheelde toch een paar euro.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog