3 comments

  • Klinkt fijn! Die kruidige geur van Weleda vind ik juist wel weer heel lekker. Ik gebruik momenteel de evening primrose handcreme van Weleda en die heeft ook een vrij aanwezige kruidige geur. Maar ik snap dat niet iedereen hier even veel van houdt. Wat betreft je vraag.. ik gebruik dus eigenlijk nooit haarmaskers. Zou het eigenlijk wel moeten doen want mijn haar is best droog en broos. Ga er binnenkort ff voor kijken, je hebt me op een idee gebracht!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog