Ik koop precies deze van dit merk altijd bij de Tuinland. Daar hebben ze een hele grote bak vol met allemaal vakjes. Ik probeer altijd zo veel mogelijk in het bakje te stoppen, haha!
Ah lekker! Een vriendin van mij gebruikt deze ook, maar ik stik altijd half door de sterkte haha. Ik ben zelf van plan om het zelf te kopen, maar ik wil echt een zachte geur, zodat het geurtje wel aanwezig, maar niet zo overweldigend is! (:
Leuk en niet echt duur ook! Had er eens bij de Action gekocht, maar de geur bleef niet echt hangen van die 🙂 Peer geur klinkt best lekker. Ik hou vooral van zoete geurtjes, hihi ^^
Ik vind het altijd heerlijk om savonds een geurtje te branden in mijn brandertje. Echy heerlijk en kan er zo van genieten! Peer lijkt me een heerlijke, frisse en zomerse geur <3
leuk! Ik had die vroeger ook, ik vind dat schoonmaken alleen zo irritant… Daarom ben ik maar weer overgegaan op normale kaarsen! Maar schentchips is inderdaad een fijn merk! Zelf vond ik aardbei altijd heerlijk! Leuke blog heb je! XO
Wat leuk, ik ben echt dol op Scent Chips, de geur is super lekker, maar op een één of andere manier branden ze bij mij niet op, de olie laag blijft er altijd op liggen en brand niet op. Lastig om die er dan weer uit te krijgen.
Deze website gebruikt cookies van Google om services te leveren, verkeer te analyseren en advertenties te personaliseren. Informatie over je gebruik van deze website wordt gedeeld met Google.OkéMeer informatie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Oh wat heerlijk, ik hou van scentchips <3
Oh dit ziet er leuk uit zeg! Mooi en subtiel
X Sara
Ze zien er ook nog eens leuk uit!
Oh wauw, ziet er super uit 🙂
Ziet er super cute uit!
Zo’n houdertje is alleen al leuk om neer te zetten hihi
Heerlijk, ik heb er ook een aantal van dit merk! Ik ben er dol op :).
Scentchips zijn echt heerlijk! En het houdertje ziet er al zo leuk uit!
Ik vind ze ook heerlijk!
Ze lijken me heerlijk!!
Ik koop precies deze van dit merk altijd bij de Tuinland. Daar hebben ze een hele grote bak vol met allemaal vakjes. Ik probeer altijd zo veel mogelijk in het bakje te stoppen, haha!
Ahhh ziet er echt heerlijk uit! Ze ruiken waarschijnlijk nog beter haha. Liefs
Ik wil ze ook nog eens uitproberen, ik ben dol op geur kaarsen en denk dat deze mij ook wel zullen bevallen 🙂
Het ziet er zo gezellig uit! <3
Ah lekker! Een vriendin van mij gebruikt deze ook, maar ik stik altijd half door de sterkte haha. Ik ben zelf van plan om het zelf te kopen, maar ik wil echt een zachte geur, zodat het geurtje wel aanwezig, maar niet zo overweldigend is! (:
Leuk en niet echt duur ook! Had er eens bij de Action gekocht, maar de geur bleef niet echt hangen van die 🙂 Peer geur klinkt best lekker. Ik hou vooral van zoete geurtjes, hihi ^^
Ziet er leuk uit!
Ik gebruik gewoon olie, maar dit lijkt me zoveel leuker!
Ik heb nog nooit van die waxjes gehad, maar ben wel benieuwd!
Oh, wat een leuk product! Ik wist niet dat dit bestond, maar ik ben gek op dit soort dingen! Ik ben benieuwd! ♥
Die scentchips lijken me heerlijk! Ik vind de vorm van de geurtjes ook erg leuk.
Heerlijk is dat!! Ik heb er laatst ook een aantal gekocht en de geur is echt heerlijk!!
Ik vind het altijd heerlijk om savonds een geurtje te branden in mijn brandertje. Echy heerlijk en kan er zo van genieten! Peer lijkt me een heerlijke, frisse en zomerse geur <3
leuk! Ik had die vroeger ook, ik vind dat schoonmaken alleen zo irritant… Daarom ben ik maar weer overgegaan op normale kaarsen! Maar schentchips is inderdaad een fijn merk! Zelf vond ik aardbei altijd heerlijk! Leuke blog heb je! XO
haha ja het schoonmaken is niet handig. Dankje!
Wat een schattige scent chips zeg! Ik ben gek op dit soort producten, een lekker geurend huis doet altijd zoveel voor mijn humeur! 🙂
Wat leuk, ik ben echt dol op Scent Chips, de geur is super lekker, maar op een één of andere manier branden ze bij mij niet op, de olie laag blijft er altijd op liggen en brand niet op. Lastig om die er dan weer uit te krijgen.
Ohh, klinkt fijn! Wij hebben thuis ook zo’n brandertje, maar we gebruiken hem eigenlijk veel te weinig.
Ik heb ook zo ééntje :p Ik heb er eens over gehad in een favorieten video :p https://www.youtube.com/watch?v=4etjOk4K-wE&list=UUydy6FPSp3bMrSEywTvpWpA