Ha, ik vind het wel een mooi kleurtje eigenlijk! Het is wel typisch zo’n lipstick die je even snel op doet als je onderweg bent en verder niet veel van moet verwachten. Tsja, Catrice…I don’t know..;) x
Deze website gebruikt cookies van Google om services te leveren, verkeer te analyseren en advertenties te personaliseren. Informatie over je gebruik van deze website wordt gedeeld met Google.OkéMeer informatie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Wat een prachtigr lipstick.. Zou ‘m alleen kopen voor de kleur!
Ziet er heel erg mooi uit bij je! Zelf hou ik niet zo van ‘glitters’ in mijn lipstick
Ik heb hem ook maar bij mij zag ik de glitters niet zo goed.
Hij staat je mooi maar ik hou niet zo van glitters. Ik zou hem dus niet zo snel kopen
Ik heb ongeveer dezelfde van Catrice, erg mooie lipstick!
Erg leuk subtiel kleurtje!
Voor mij had die glitter er niet in gemoeten. De kleur vind ik wel heel mooi.
Ik ben niet zo’n fan van glitter, maar omdat hij verder amper dekking geeft is dit nog wel vrij subtiel. En 2 euro is zeker niet duur!
Geeft een mooi effect!
Ik vind hem ondanks de niet perfecte dekking toch wel heel leuk! Ik draag wel graag dit soort kleurtjes 🙂
Ondanks de dekking vind ik het kleurtje toch mooi subtiel!
Qua kleur vind ik hem erg mooi, maar zo jammer dat hij helemaal niet lang op je lippen blijft zitten.
Ha, ik vind het wel een mooi kleurtje eigenlijk! Het is wel typisch zo’n lipstick die je even snel op doet als je onderweg bent en verder niet veel van moet verwachten. Tsja, Catrice…I don’t know..;) x
Wat een mooie glimmende kleur! x
Fijne review… weet niet of ik hem zelf zou kopen vind glitters in een lipstick toch niet zo mijn ding.
Liefs Nathalie
Dit is echt een van mijn favoriete lipsticks. Ik hou van deze roze kleur.
Jammer dat die niet lang blijft zitten, maar de kleur is mooi!
Mooi kleurtje, staat mooi fris 🙂
Ziet er eigenlijk wel heel goed uit vind ik! Meer een soort glanzende lipbalm , maar dat is ook wel eens fijn!
Ja daar lijkt ie wel een beetje op
Ik vind dit echt een prachtig kleurtje! Bofkont dat er 50% af ging 😉
http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789
Ja daar had ik echt geluk mee!
Wow, dat is geen geld voor zo’n prachtig kleurtje! Die gouden shimmers erin, aaahhh i’m in love ♥__♥
Ik vind het een heel mooi kleurtje! Wel jammer van de dekking en de houdbaarheid, maar voor dat prijsje.. Prachtig! x
Dit soort lipstick staat echt niet bij mij! Maar jij kan het volgens mij wel goed hebben!