5 comments

  • Altijd insmeren! En vergeet de plekjes niet die je niet zo snel insmeert zoals je oren, decollete (vergeet ik nog regelmatig) en de bovenkant van je voeten. Want ook dat is geen pretje om daar te verbranden. Tussen 11.00 en 15.00 in de schaduw zitten en anders om de 2 uur smeren. En inderdaad een goede zonnebrandcrème gebruiken. Ik vind tegenwoordig die van Australian Gold heel erg fijn om te gebruiken. Ruikt ook heerlijk! En plakt niet vervelend

  • Goede tips! Zeker heel belangrijk allemaal met dit weer. Ik smeer me zo goed mogelijk in en probeer ook extra veel water te drinken, want ik merk dat ik snel hoofdpijn krijg anders. Ik wil nog wel een leuke zonnehoed aanschaffen, want die heb ik nog niet!

  • Goede tips! Ik zit meestal in de schaduw omdat ik echt niet goed genoeg tegen zon kan. Ook in de schaduw word je bruin! En dat vele drinken is inderdaad heel belangrijk, ik krijg anders zo snel hoofdpijn! Malou x

  • Wat een fijne tips! Voldoende drinken is vooral goed! En ik ben altijd super blij als ik mijn hoedje mee heb op vakantie bijvoorbeeld of naar het strand

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog