2 comments

  • Deze kende ik nog niet en zien er goed uit. Goede pigmentatie ook. Zelf gebruik ik momenteel ook veel getinte lipbalms. Ik vind de Mademoiselle shine lipsticks van Lancôme erg fijn. Voelen aan als een lipbalm.

  • Ik kende deze nog niet. Maar wat zien ze er goed uit. Meestal ga ik al snel voor een lipstick, maar deze zouden prima in mijn stash passen haha.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog