2 comments

  • Ik vind roze altijd toch een wat lastige kleur, dus gebruik het niet heel vaak. Je hebt er een mooie look mee gemaakt! Ik heb de POWER variant, waarbij de matte kleurtjes ook wat poederig waren. De shimmers vielen me me, die waren gemakkelijk aan te brengen (ik had wel een glitter primer gebruikt als basis daarbij, dus dat zal vast geholpen hebben).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog