5 comments

  • Heel mooi palette! Ik kan me voorstellen dat die 10% korting net het duwtje gaf dat je nodig had om het te kopen ?. Vind ‘em heel gevarieerd, zitten best veel oogschaduws in en ook leuk dat er zelfs een concealer bij zit en een oogschaduw met jouw naam ?! Mijn duurste palette is denk ik het Cheekathon bronzer & blush palette van Benefit. Gebruik het dagelijks dus ben ook blij dat ik die destijds gekocht heb, geen dag spijt van gehad.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog