2 comments

  • Ik ben ook benieuwd naar de maskers van Glamglow (prachtig die verpakkingen) maar vind dat ik ze niet echt waard ben omdat ik te weinig maskers gebruik. Ik heb nog een stapeltje liggen. Maar vergeet het eigenlijk steeds (net als in bad gaan, een serum gebruiken, oogcrème). Het zijn van die dingen die ik gewoon niet in mijn beauty routine krijg. Terwijl zo’n maskertje maar een kwartiertje hoeft te duren.

  • Ik gebruik dit maskertje eigenlijk alleen op mijn T-zone en daar werkt het echt super voor! Zo is hij ook z’n geld wel waard aangezien je er dus ook veel langer mee doet.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog