4 comments

  • Volgens mij ben ik echt de enige die deze niet fijn vind. Ik vind het effect gewoon veel te minimaal én hij klontert bij mij ontzettend. Ik gebruik er nu eentje van Make-Up Studio en die is echt top!

  • Deze mascara heb ik ook gehad en vond ‘em erg fijn, ik vond alleen wel dat ie snel op was. Op dit moment gebruik ik Get Big lashes van Essence in combinatie met het borsteltje van de Lancôme Hypnôse mascara. Ik vind het borsteltje van de Essence mascara veel te groot, maar wil hem toch opmaken. Dus gebruik het borsteltje van een lege Lancôme Hypnôse mascara. Er ligt al een nieuwe op mijn te wachten, want dit is mijn favoriete mascara, maar ik wil eerst deze opmaken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog