2 comments

  • Jammer dat ie toch een beetje tegenvalt. Ik heb ‘em ook liggen, maar ben er nog niet aan toegekomen om ‘em te gebruiken. Ik wilde eerst de Air Volume mega mascara van L’Oréal opmaken en dat is nu bijna het geval. Die bevalt me trouwens ook heel goed. Binnenkort toch maar eens die Sky high mascara uit de verpakking halen. Kijken wat ie voor mijn wimpers doet.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog