3 comments

  • The ordinary heeft ook een product met azelaic acid die een stuk goedkoper is. Toevallig laatst besteld en komt deze week aan. Ben benieuwd of mijn huid er baat bij heeft

  • Hele fijne en uitgebreide review. Wat betreft het product zelf lijkt het me wel heel erg fijn. Het is inderdaad wel wat aan de prijzige kant, maar als het werkt is het zeker het geld waard denk ik. Wel jammer dat de geur je een beetje tegen staat. Dat is altijd wel een minpuntje.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog