Ik ben weer geinspireerd om films te kijken, wij hebben altijd van die momenten thuis dat we echt dagen achter elkaar films kijken, dus als me man nog is vraagt welke ik wil zien dan wil ik zeker nog eens naar The other woman kijken:)
Leuke films heb je gekeken! Wij hebben tot nu toe alleen nog maar deel 1 van The Hunger Games gekeken, dus ik wil daar zeker nog meer van gaan kijken 🙂
Ik heb alleen The Hunger Games hier van gekeken. Wel wil ik al een tijdje The Other Woman zien, maar is er nog steeds niet van gekomen. Mooi dat die leuk is, dan ga ik hem zeker binnenkort kijken 😀
The other woman vind ik nog steeds een fantastische film! Ik heb deze cadeau gekregen met kerst :). Pak van mijn hart heb ik ook gezien, leuk verhaal wat erachter zit 🙂
Deze website gebruikt cookies van Google om services te leveren, verkeer te analyseren en advertenties te personaliseren. Informatie over je gebruik van deze website wordt gedeeld met Google.OkéMeer informatie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Erg leuke films. Horrible bosses 2 en The Hunger Games lijken me erg leuk.
Op Pak van mijn hart na heb ik ze ook allemaal gezien 🙂
Ken ze allemaal niet maar volgens mij is Pak van mijn hart wel erg leuk om te zien x
Leuke films zitten er tussen!
Ik ben weer geinspireerd om films te kijken, wij hebben altijd van die momenten thuis dat we echt dagen achter elkaar films kijken, dus als me man nog is vraagt welke ik wil zien dan wil ik zeker nog eens naar The other woman kijken:)
Ik heb van jou lijstje alleen THG gezien. Geweldige film vond ik dat <3 x
Leuke films! Ik hen pak Van Mijn Hart ook gezien, vond hem erg geslaagd! 🙂
Leuke films heb je gekeken! Wij hebben tot nu toe alleen nog maar deel 1 van The Hunger Games gekeken, dus ik wil daar zeker nog meer van gaan kijken 🙂
Toevallig heb ik The Other Woman ook pas gezien, hele leuke film!
Ik heb alleen The Hunger Games hier van gekeken. Wel wil ik al een tijdje The Other Woman zien, maar is er nog steeds niet van gekomen. Mooi dat die leuk is, dan ga ik hem zeker binnenkort kijken 😀
The Other Woman vond ik ook echt een super leuke, grappige vrouwenfilm. Ik hou er van! The Hunger Games films vind ik ook geweldig.
Leuke films! Ik ben benieuwd naar The Other Woman. Zo te horen klinkt het als een leuke vrouwenfilm.
Ik heb Mockingjay van the hunger games laatst gezien, hij is echt geweldig! Leuker dan de andere twee delen.
Ah nu wil ik hem echt zien
LIjken me erg leuke films! ik voeg er een aantal toe aan mijn lijstje om binnenkort te kijken:D
Liefs Nathalie
Ah fijn dat je er wat aan hebt 😉
The other woman vind ik nog steeds een fantastische film! Ik heb deze cadeau gekregen met kerst :). Pak van mijn hart heb ik ook gezien, leuk verhaal wat erachter zit 🙂
The Other Woman wil ik nog graag zien! Mockingjay heb ik laatst in de bios gezien, i loved it!
Pak van mijn hart is zeker leuk!! The Other Woman wil ik nog graag zien binnenkort 🙂