23 comments

  • Oh ik wil echt niet meer terugdenken aan de periode dat ik leerde rijden! Wat een stress! Ondertussen heb ik 6 jaar m’n rijbewijs en is er niks meer aan 😀 ik kan wel niet zo der auto, dus ik ben blij dat ik m’n rijbewijs snel had

    X Sara

  • Ik heb al een tijdje mijn theorie, maar ik voel me echt nog niet klaar om achter het stuur van een auto te gaan zitten. Misschien dat ik er volgend jaar aan begin…

  • Ik heb nog steeds mijn rijbewijs niet en daar baal ik best van eerlijk gezegd! ik hoop er binnenkort aan te kunnen beginnen, het zou mijn leven zo veel makkelijker maken.

  • Ik heb mn rijbewijs sinds oktober, maar helaas heb ik niet meer kunnen rijden. Ik moet namelijk in een automaat rijden en ik ken niemand met een automaat, beetje jammer. Ik heb nu al mn rijbewijs gehaald, omdat ik het kreeg van mijn opa&oma en ze dat nu al wilde geven, zodat ik dat zoiezo al binnen had! Misschien dat ik mn oude instructeur nog een keer opbel, want het wordt straks echt lastig als je dan weer moet rijden…

  • Ik heb al een aantal jaren m’n rijbewijs maar gebruik de auto echt pas 1.5 jaar echt intensief. Ik ben met de 2de keer geslaagd 🙂

  • Wat een leuk artikel, helemaal op mij van toepassing op het moment: ik heb gisteren mijn rijexamen gehaald! In twee keer, de eerste keer was ik véél te nerveus! Dinsdag ga ik mijn rijbewijs aanvragen, maar dan begint het rijden pas écht natuurlijk. Ik ben benieuwd! ♥

  • Autorijden gaat helaas echt niet zonder slag of stoot weet ik nog wel tijdens de rijlessen. Eerst gaat het een paar keer goed, dan een hele tijd niet en daarna lijkt het wel of je alles onder de knie hebt en het super goed gaat. Ik heb alweer 7 jaar mijn rijbewijs en vind autorijden nog steeds super leuk. Wat mij hielp bij afrijden is om te doen en denken of je een taxi bent die de rij examinator naar de plek van bestemming brengt, dat hielp mij enorm, alsof hij te gast was in mijn auto.

  • Ik heb m’n rijbewijs ondertussen ook, maar heb het ook een hele poos uitgesteld.
    Deed dat oefenen echt niet graag, had altijd discussies met m’n vader dan en vond dat zo verloren tijd 😀
    Ben uiteindelijk wel blij dat ik het nu heb.
    xx

  • Ik ben op dit moment aan het leren rijden en ik hoop nog voor het einde van het jaar mijn rijbewijs te halen. Ik kijk er echt naar uit om alleen te kunnen rijden.

  • Leuk artikel! Het ging bij mij ongeveer hetzelfde, maar nu ik 2 jaar mijn rijbewijs heb, rijd ik echt stukken beter. Ik denk dat je pas echt leert rijden zodra je na het halen van je rijbewijs de weg op gaat.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog