Oh ik wil echt niet meer terugdenken aan de periode dat ik leerde rijden! Wat een stress! Ondertussen heb ik 6 jaar m’n rijbewijs en is er niks meer aan 😀 ik kan wel niet zo der auto, dus ik ben blij dat ik m’n rijbewijs snel had
Ik heb al een tijdje mijn theorie, maar ik voel me echt nog niet klaar om achter het stuur van een auto te gaan zitten. Misschien dat ik er volgend jaar aan begin…
Ik heb nog steeds mijn rijbewijs niet en daar baal ik best van eerlijk gezegd! ik hoop er binnenkort aan te kunnen beginnen, het zou mijn leven zo veel makkelijker maken.
Oh ik herinner me nog wat een stress dat was, mijn rijbewijs halen! Ik heb het twee keer moeten doen voor ik geslaagd was. Da’s ondertussen al bijna 10 jaar geleden.
Ik heb mn rijbewijs sinds oktober, maar helaas heb ik niet meer kunnen rijden. Ik moet namelijk in een automaat rijden en ik ken niemand met een automaat, beetje jammer. Ik heb nu al mn rijbewijs gehaald, omdat ik het kreeg van mijn opa&oma en ze dat nu al wilde geven, zodat ik dat zoiezo al binnen had! Misschien dat ik mn oude instructeur nog een keer opbel, want het wordt straks echt lastig als je dan weer moet rijden…
Vervelend! Ik denk als je een “lesje” hebt gehad, je alles wel weer weet. Je leert het toch echt pas als je zelf gaat rijden. In ieder geval alvast succes 😉
Wat een leuk artikel, helemaal op mij van toepassing op het moment: ik heb gisteren mijn rijexamen gehaald! In twee keer, de eerste keer was ik véél te nerveus! Dinsdag ga ik mijn rijbewijs aanvragen, maar dan begint het rijden pas écht natuurlijk. Ik ben benieuwd! ♥
Autorijden gaat helaas echt niet zonder slag of stoot weet ik nog wel tijdens de rijlessen. Eerst gaat het een paar keer goed, dan een hele tijd niet en daarna lijkt het wel of je alles onder de knie hebt en het super goed gaat. Ik heb alweer 7 jaar mijn rijbewijs en vind autorijden nog steeds super leuk. Wat mij hielp bij afrijden is om te doen en denken of je een taxi bent die de rij examinator naar de plek van bestemming brengt, dat hielp mij enorm, alsof hij te gast was in mijn auto.
Wat mooi geschreven. <3 Ik moet hier noo niet over nadenken, gelukkig. Maar als ik het zo hoor, van de ene auto naar de andere is het wel een uitdaging!
Ik heb m’n rijbewijs ondertussen ook, maar heb het ook een hele poos uitgesteld.
Deed dat oefenen echt niet graag, had altijd discussies met m’n vader dan en vond dat zo verloren tijd 😀
Ben uiteindelijk wel blij dat ik het nu heb.
xx
Ik ben op dit moment aan het leren rijden en ik hoop nog voor het einde van het jaar mijn rijbewijs te halen. Ik kijk er echt naar uit om alleen te kunnen rijden.
Leuk artikel! Het ging bij mij ongeveer hetzelfde, maar nu ik 2 jaar mijn rijbewijs heb, rijd ik echt stukken beter. Ik denk dat je pas echt leert rijden zodra je na het halen van je rijbewijs de weg op gaat.
Deze website gebruikt cookies van Google om services te leveren, verkeer te analyseren en advertenties te personaliseren. Informatie over je gebruik van deze website wordt gedeeld met Google.OkéMeer informatie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Oh ik wil echt niet meer terugdenken aan de periode dat ik leerde rijden! Wat een stress! Ondertussen heb ik 6 jaar m’n rijbewijs en is er niks meer aan 😀 ik kan wel niet zo der auto, dus ik ben blij dat ik m’n rijbewijs snel had
X Sara
Ik heb al een tijdje mijn theorie, maar ik voel me echt nog niet klaar om achter het stuur van een auto te gaan zitten. Misschien dat ik er volgend jaar aan begin…
Ik heb nog steeds mijn rijbewijs niet en daar baal ik best van eerlijk gezegd! ik hoop er binnenkort aan te kunnen beginnen, het zou mijn leven zo veel makkelijker maken.
Haha, nee ik ben nog te jong voor een rijbewijs.
Oh ik herinner me nog wat een stress dat was, mijn rijbewijs halen! Ik heb het twee keer moeten doen voor ik geslaagd was. Da’s ondertussen al bijna 10 jaar geleden.
Ik heb mn rijbewijs sinds oktober, maar helaas heb ik niet meer kunnen rijden. Ik moet namelijk in een automaat rijden en ik ken niemand met een automaat, beetje jammer. Ik heb nu al mn rijbewijs gehaald, omdat ik het kreeg van mijn opa&oma en ze dat nu al wilde geven, zodat ik dat zoiezo al binnen had! Misschien dat ik mn oude instructeur nog een keer opbel, want het wordt straks echt lastig als je dan weer moet rijden…
Vervelend! Ik denk als je een “lesje” hebt gehad, je alles wel weer weet. Je leert het toch echt pas als je zelf gaat rijden. In ieder geval alvast succes 😉
Wat raar, in België leren ze enkel nog schakelen en niet automaat..
Ik heb al een aantal jaren m’n rijbewijs maar gebruik de auto echt pas 1.5 jaar echt intensief. Ik ben met de 2de keer geslaagd 🙂
Ik moet mijn rijbewijs nog halen, maar het komt er maar niet van! Ik moet er dringend mijn werk maar eens van maken
Wat een leuk artikel, helemaal op mij van toepassing op het moment: ik heb gisteren mijn rijexamen gehaald! In twee keer, de eerste keer was ik véél te nerveus! Dinsdag ga ik mijn rijbewijs aanvragen, maar dan begint het rijden pas écht natuurlijk. Ik ben benieuwd! ♥
Ah wat leuk! Gefeliciteerd!
Het duurt nog wel een paar jaar voordat ik aan rijlessen mag gaan beginnen..
Ugh, 21 en ik heb het nog niet, grotendeels omdat ik écht niet graag rij 🙁
Autorijden gaat helaas echt niet zonder slag of stoot weet ik nog wel tijdens de rijlessen. Eerst gaat het een paar keer goed, dan een hele tijd niet en daarna lijkt het wel of je alles onder de knie hebt en het super goed gaat. Ik heb alweer 7 jaar mijn rijbewijs en vind autorijden nog steeds super leuk. Wat mij hielp bij afrijden is om te doen en denken of je een taxi bent die de rij examinator naar de plek van bestemming brengt, dat hielp mij enorm, alsof hij te gast was in mijn auto.
Over 3 jaar mag ik het dan toch echt proberen. Iehh, spannend ik zie er enorm tegen op haha.
het komt vast wel goed!
Wat mooi geschreven. <3 Ik moet hier noo niet over nadenken, gelukkig. Maar als ik het zo hoor, van de ene auto naar de andere is het wel een uitdaging!
Ik heb m’n rijbewijs ondertussen ook, maar heb het ook een hele poos uitgesteld.
Deed dat oefenen echt niet graag, had altijd discussies met m’n vader dan en vond dat zo verloren tijd 😀
Ben uiteindelijk wel blij dat ik het nu heb.
xx
Ik ben op dit moment aan het leren rijden en ik hoop nog voor het einde van het jaar mijn rijbewijs te halen. Ik kijk er echt naar uit om alleen te kunnen rijden.
Gefeliciteerd 😀 Ik heb hem vrij laat gehaald haha pas na mijn studie hihi.
Gefeliciteerd met je rijbewijs! Ik zie er ook heel erg tegenop om te beginnen met mijn rijlessen eigenlijk.
Leuk artikel! Het ging bij mij ongeveer hetzelfde, maar nu ik 2 jaar mijn rijbewijs heb, rijd ik echt stukken beter. Ik denk dat je pas echt leert rijden zodra je na het halen van je rijbewijs de weg op gaat.