Ze zien er allebei goed uit! Jammer dat die van Catrice niet helemaal een dupe is van de Clarins versie. Die is zo fijn, maar inderdaad ook wel prijzig!
Hoi. Ik heb dezelfde ervaring met een eyeshadow. Heb een tijd geleden een eyeshadow gekocht van Catrice. Een 4 kleurenpalet. Ik vind het zulke mooie kleuren…maar niet meer te krijgen. Kom ik bij een bekende winkel…zie ik precies dezelfe eyeshadow..en je raad het al…van Clarence
Deze website gebruikt cookies van Google om services te leveren, verkeer te analyseren en advertenties te personaliseren. Informatie over je gebruik van deze website wordt gedeeld met Google.OkรฉMeer informatie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Ze zien er allebei goed uit! Jammer dat die van Catrice niet helemaal een dupe is van de Clarins versie. Die is zo fijn, maar inderdaad ook wel prijzig!
Wat lijken de verpakkingen veel op elkaar zeg! Ik zou toch gaan voor die met de meeste kleur, dat vind ik wel belangrijker.
Lijken echt erg op elkaar zeg! Qua uiterlijk dan ๐ ik zou die van catrice eerst proberen om te kijken of zo’n soort product wel iets voor mij is!
Mooie lipgloss! liefs irene
http://www.madebyirenelouise.blogspot.nl
Als er geen winnaar is, ga ik voor Catrice wegens de prijs.. hehe. ๐
Haha ik geef je groot gelijk ๐
Ze zien er allebei erg goed uit!
Ik zou zelf sowieso gaan voor die van Clarins, omdat ik er al erg lang benieuwd naar ben. Leuke vergelijking!
Vind ze beide erg mooi en lekker subtiel ๐ x
Lijken me beide erg fijn ๐
x
Ze lijken me beiden erg fijn, maar door de prijs zou ik eerder voor Carrice gaan ๐
Ik zou denk ik voor die van Catrice gaan, omdat ik bekend ben met dit merk.
Ik had nog nooit eerder van het merk Clarins gehoord.
Liefs,
Eva โฅ
Ze zien er allebei eigenlijk wel goed uit! ๐
Ik zou voor die van Catrice gaan!
Jammer dat die van Catrice tegen valt. Ik vind beide kleurtjes weel heel mooi (lief).
Die van Catrice vind ik ook erg fijn, alleen die van Clarins ook ๐
Met dat prijsverschil zou ik het wel weten ๐ Erg fijne review!
Ik zou die van Catrice nemen.. puur vanwege de prijs. Ze zien er beide goed uit!
Wow, lastig! Ik ben al een tijd benieuwd naar die van Clarins, ik zou die wel eens uit willen proberen! ๐ โฅ
Wat een leuke vergelijking! Ze lijken echt heel erg op elkaar! Ik zou denk ik toch voor Catrice gaan omdat ik die structuur fijner vind.
Wow ze lijken inderdaad erg op elkaar! Ik vind ze er allebei wel leuk uitzien ๐
Leuk gedaan! Ik zou zelf die van Catrice kopen ivm de prijs x
Ik heb ze alle drie van Catrice! Vind ze echt super fijn <3
Hoi. Ik heb dezelfde ervaring met een eyeshadow. Heb een tijd geleden een eyeshadow gekocht van Catrice. Een 4 kleurenpalet. Ik vind het zulke mooie kleuren…maar niet meer te krijgen. Kom ik bij een bekende winkel…zie ik precies dezelfe eyeshadow..en je raad het al…van Clarence