Ik heb een primer van Catrice, maar deze lijkt me veel fijner! Niet alleen omdat hij in een roze verpakking zit (LIKE!) Maar ook omdat hij je huid zo goed verzorgt. Ik ben er in ieder geval heel erg benieuwd naar geworden
Oeh, als ik in Duitsland ben zal ik deze meenemen! Deze ga ik even onthouden. Ik gebruiken een primer van MUA momenteel. Ik heb niet het idee dat die geweldig is, maar mijn make-up blijft toch wat langer zitten. Mijn dit lijkt mij pas echt een super fijne budget primer! x
Haha, ik zie zelf ook nooit het nut in van primers, maar toch zweren veel mensen erbij. Het is een kwestie van wanneer je het verschil eenmaal gemerkt hebt ben je om denk ik ;-).
Deze website gebruikt cookies van Google om services te leveren, verkeer te analyseren en advertenties te personaliseren. Informatie over je gebruik van deze website wordt gedeeld met Google.OkéMeer informatie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Oeh, klinkt onwijs goed! Wanneer ik weer in Duitsland ben ga ik deze zeker meenemen!
Dat klinkt heel erg goed! Wij gaan als het goed is volgende week een keer naar Duitsland
Klinkt heel fijn, moet ‘m maar eens inslaan als ik weer eens in Duitsland ben. Gaat op de to buy lijst haha.
Klinkt goed 😉 Ik ga binnenkort weer eens richting Duitsland dus deze gaat waarschijnlijk ook in mijn mandje!
Ik ben zelf ook fan van deze primer. Echt één van mijn absolute favorieten.
Ik heb een primer van Catrice, maar deze lijkt me veel fijner! Niet alleen omdat hij in een roze verpakking zit (LIKE!) Maar ook omdat hij je huid zo goed verzorgt. Ik ben er in ieder geval heel erg benieuwd naar geworden
Oeh, als ik in Duitsland ben zal ik deze meenemen! Deze ga ik even onthouden. Ik gebruiken een primer van MUA momenteel. Ik heb niet het idee dat die geweldig is, maar mijn make-up blijft toch wat langer zitten. Mijn dit lijkt mij pas echt een super fijne budget primer! x
Hele fijne review! Ik heb ook een P2 primer en ze zijn inderdaad erg fijn!
Deze lijkt me erg fijn! x
Ik gebruik nog geen primer maar dit klinkt als e en fijn product
Dat klinkt goed! P2 is echt een fijn merk! Ik ga zaterdag naar Duitsland dus dan gelijk weer ven lekker shoppen 😉
Oeeh, nu ben ik wel erg benieuwd geworden!
Haha, ik zie zelf ook nooit het nut in van primers, maar toch zweren veel mensen erbij. Het is een kwestie van wanneer je het verschil eenmaal gemerkt hebt ben je om denk ik ;-).