Klinkt als een heel fijn product! Ik hou er ook wel van als hij snel intrekt! Je hebt me zeker nieuwsgierig gemaakt! Ik smeer mijn nagelriemen te weinig in hihi ik wil graag de lemony flutter nog eens proberen van Lush. Die moet ook erg fijn zijn.
En als je niet in Duitsland kunt zijn om dit te halen, dan kun je druivenpitolie puur halen of teunisbloemolie bij De Tuinen 😉 En daarmee je nagels behandelen en je handen.
Zelf gebruik ik ook hiervoor de rozenglycerine van de Action, 1 euro 65 voor een hele grote pot, maar ja, ik ben dan ook huisvrouw en smeer mijn handen vaak meerdere malen per dag in, tenzij ik ga schilderen, dan moeten mijn handen juist zo min mogelijk vet of troep bevatten natuurlijk. 😉
Dat ziet er echt heel erg goed uit! Ik ben echt een groot P2 fan, maar dit product heeft eigenlijk nog nooit mijn aandacht getrokken. Het lijkt me wel enorm fijn, de volgende keer in Duitsland ga ik hem zeker halen!
Snoepjesgeur? Ahh, die moet ik ook hebben! Ik moet ook echt m’n nagelriemen vaker insmeren. Dit product klinkt heerlijk (en wat een leuke prijs!) dus hij gaat bij deze op m’n wishlist.
Deze website gebruikt cookies van Google om services te leveren, verkeer te analyseren en advertenties te personaliseren. Informatie over je gebruik van deze website wordt gedeeld met Google.OkéMeer informatie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Klinkt als een heel fijn product! Ik hou er ook wel van als hij snel intrekt! Je hebt me zeker nieuwsgierig gemaakt! Ik smeer mijn nagelriemen te weinig in hihi ik wil graag de lemony flutter nog eens proberen van Lush. Die moet ook erg fijn zijn.
En als je niet in Duitsland kunt zijn om dit te halen, dan kun je druivenpitolie puur halen of teunisbloemolie bij De Tuinen 😉 En daarmee je nagels behandelen en je handen.
Zelf gebruik ik ook hiervoor de rozenglycerine van de Action, 1 euro 65 voor een hele grote pot, maar ja, ik ben dan ook huisvrouw en smeer mijn handen vaak meerdere malen per dag in, tenzij ik ga schilderen, dan moeten mijn handen juist zo min mogelijk vet of troep bevatten natuurlijk. 😉
Wat een goede tip!
Dat ziet er echt heel erg goed uit! Ik ben echt een groot P2 fan, maar dit product heeft eigenlijk nog nooit mijn aandacht getrokken. Het lijkt me wel enorm fijn, de volgende keer in Duitsland ga ik hem zeker halen!
Hij klinkt erg goed!
Dit klinkt wel als een heel fijn product! Hopelijk komt P2 snel naar Nederland!
Ik vergeet ook altijd mijn nagelriemen in te smeren.. heb nog nooit van dit merk gehoord maar het lijkt me een zeer fijn product!
Kende dit helemaal niet, lijkt me een heel fijn product (mijn nagels kennende haha).
Oh, dit klinkt goed! Mijn nagels breken altijd zo snel af en mijn Lush Lemony Flutter is bijna over de datum… Deze ga ik onthouden! 🙂
♥
Jammer dat ie niet in NL te koop is. Als ik weer eens in Duitsland ben, neem ik ‘m zeker mee. (zet ‘m op mijn to buy lijstje haha)
Dat klinkt goed. Ik ga over twee weken naar Duitsland dus dan gelijk maar even kijken 🙂
Ik heb onlangs een review geschreven over de nagel olie van P2 die is ook echt fijn. Het is echt een fijn merk.
Lijkt me een fijn product! <3
Snoepjesgeur? Ahh, die moet ik ook hebben! Ik moet ook echt m’n nagelriemen vaker insmeren. Dit product klinkt heerlijk (en wat een leuke prijs!) dus hij gaat bij deze op m’n wishlist.
Aah, deze ben ik dus net misgelopen.. Ben er erg benieuwd naar. Klinkt goed!
Oeps, ik smeer ze nooit in. En waarom? Luiheid ? Misschien toch maar eens doen!