Het kleurtje is prachtig en de verpakking inderdaad ook! Jammer dat hij niet zo goed blijft zitten, maar dat is bij veel lipsticks natuurlijk het geval, dus een groot nadeel vind ik het ook weer niet echt.
Als ik al lippestift op doe, dan graag dat het blijft zitten, maar ik heb altijd 1 tint donkerder dan mijn eigen lippen, en dat is altijd weer moeilijk te vinden gezien ik er heel lang mee doe, ben nu weer op zoek naar mijn kleurtje. Mijn lippen zijn van nature namelijk al op een mooie tint, en eigenlijk heb ik alleen lipgloss nodig om ze aan te zetten, maar dat plakt altijd zo, vind ik maar niets!
Dus ik zoek rustig verder tot ik mijn tint, slechts 1 tintje donkerder of bijna exact hetzelfde als mijn lippen al zijn gevonden heb 😉
Overigens, als ik voor het betere werk wil gaan, wat ik ooit van vrouw van de manager wel nodig had, droeg ik altijd max factor, met gloss… die gloss is overigens wel fijn, en de lippenstift, crime om eraf te krijgen, maar die bleef wel zitten, hahaha
Echt een prachtige tint. Ik vind het zelf ook altijd wel fijn als lipsticks niet volledig dekken, ik houd wel van dat effect. Jammer dat ‘ie niet super goed blijft zitten.
Mooie kleur! Toch gebruik ik liever iets wat echt lang op mijn lippen blijft zitten zodat ik me geen zorgen hoef te maken over of hij nog wel goed zit.
Deze website gebruikt cookies van Google om services te leveren, verkeer te analyseren en advertenties te personaliseren. Informatie over je gebruik van deze website wordt gedeeld met Google.OkéMeer informatie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Het kleurtje is prachtig en de verpakking inderdaad ook! Jammer dat hij niet zo goed blijft zitten, maar dat is bij veel lipsticks natuurlijk het geval, dus een groot nadeel vind ik het ook weer niet echt.
Als ik al lippestift op doe, dan graag dat het blijft zitten, maar ik heb altijd 1 tint donkerder dan mijn eigen lippen, en dat is altijd weer moeilijk te vinden gezien ik er heel lang mee doe, ben nu weer op zoek naar mijn kleurtje. Mijn lippen zijn van nature namelijk al op een mooie tint, en eigenlijk heb ik alleen lipgloss nodig om ze aan te zetten, maar dat plakt altijd zo, vind ik maar niets!
Dus ik zoek rustig verder tot ik mijn tint, slechts 1 tintje donkerder of bijna exact hetzelfde als mijn lippen al zijn gevonden heb 😉
Overigens, als ik voor het betere werk wil gaan, wat ik ooit van vrouw van de manager wel nodig had, droeg ik altijd max factor, met gloss… die gloss is overigens wel fijn, en de lippenstift, crime om eraf te krijgen, maar die bleef wel zitten, hahaha
Wow, wat een schitterende kleur! Wel jammer dat hij niet heel goed blijft zitten, al werk ik zelf toch al regelmatig mijn lipstick bij!
Ik vind het echt een hele mooie kleur en ook niet heel duur, maar jammer dat die niet zo lang blijft zitten
Dit lijkt me echt een geweldig kleurtje voor in de zomer! Jammer van de draagtijd natuurlijk maar bij zo’n mooie tint neem je dat er wel bij, haha :p
De lipstick is prachtig! Jammer dat hij niet zo lang blijft zitten. Liefs daphne
Ondanks dat de lipstick niet compleet dekt, vind ik ‘m echt prachtig!
Ik vind hem er heel erg mooi uitzien. Wel jammer dat hij dan zo snel slijt..
Echt een prachtige tint. Ik vind het zelf ook altijd wel fijn als lipsticks niet volledig dekken, ik houd wel van dat effect. Jammer dat ‘ie niet super goed blijft zitten.
Wauw die kleur <3
Het kleurtje is echt prachtig! Wauw!
Ik vind het een erg mooi kleurtje! Ik had niet verwacht dat hij zo mooi zou uitslaan.
Heel tof kleurtje! Ik heb nog nooit een lipstick van Yves Rocher gebruikt, maar ik ben er wel erg benieuwd naar
X Sara
Wat een prachtige kleur! Ik heb nog nooit een lipstick gekocht/gebruikt van Yves Rocher dus ik daar ga ik verandering in brengen! Leuke post!
Wauw, wat een prachtig kleurtje!
Geweldige kleur!
Wat een prachtige kleur zeg! Heel mooi!
Mooi kleurtje!
Mooie kleur! Toch gebruik ik liever iets wat echt lang op mijn lippen blijft zitten zodat ik me geen zorgen hoef te maken over of hij nog wel goed zit.
Wauw, wat mooi! Ik was al heel benieuwd naar deze lipstick, denk dat ik ‘m ga bestellen 🙂
Hij is prachtig zeg! Wat een leuke, en lieve kleur. Jammer dat hij niet lang blijft zitten, dat is het enige minpuntje!