Zo jammer dat de concealer voor jou niet werkt. Voor mij zou hij trouwens ook niet werken want mijn huid is ook vrij vettig. Ik had eigenlijk nog nooit van het merk gehoord.
Wat jammer dat je er niet tevreden over bent. Voor die prijs zou ik het doosje ook zeker laten liggen. Jeetje, wat jammer als dure producten zo tegenvallen!
Deze website gebruikt cookies van Google om services te leveren, verkeer te analyseren en advertenties te personaliseren. Informatie over je gebruik van deze website wordt gedeeld met Google.OkéMeer informatie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Jammer van de dekking! Ook best wel duur en dat terwijl hij tegenvalt..
Helaas werkt een vettige concealer ook niet voor mij. Ik heb zelf al een vette huid dus dit glijdt er zo af denk ik haha!
Jammer dat ie zo vet was!
Echt super zonde! Ik vond het er wel leuk uitzien. Zelf heb ik een vettige huid, dus om dan nog een vettige concealer op te doen… x
Vind hem er wel mooi uitzien! Liefs irene
http://www.madebyirenelouise.blogspot.com
Jammer, ik vind hem er wel mooi uitzien!
Dit lijkt me inderdaad niet zo’n fijn product. Ik had ook nog nooit van het merk gehoord dus ik weet niet of de andere producten wel meevallen!
Jammer van de dekking , maar vind hem opzicht er wel mooi uitzien
Jammer dat hij tegenvalt. Zeker voor die prijs. Ik gebruik zelf alleen concealer onder mijn ogen en daar gebruik ik een vloeibare van Lancome.
Zo jammer dat de concealer voor jou niet werkt. Voor mij zou hij trouwens ook niet werken want mijn huid is ook vrij vettig. Ik had eigenlijk nog nooit van het merk gehoord.
Jammer dat hij tegenvalt!
En zeker voor die prijs ….
Ben je ook weer direct wat geld kwijt. Jammer!
Liefs,
Eva
Wat jammer dat je er niet tevreden over bent. Voor die prijs zou ik het doosje ook zeker laten liggen. Jeetje, wat jammer als dure producten zo tegenvallen!
Wat een duur doosje voor zo’n werking, jammer! Gelukkig had jij hem gratis 🙂
Jammer dat ze zo vettig zijn en niet goed werken. ELF hreft ook zo’n soort paletje waar ik al wel goede dingen over heb gelezen.
Jammer dat het niet genoeg dekt, dat os toch wel belangrijk voore en concealer.
Wow expensive… en vettig… nee, niks voor mij! Fijne review!
Jammer dat hij zo tegenvalt. Ik gebruik zelf eigenlijk nooit concealer.
Het zag er een erg mooi product uit, maar aangezien mijn huid vergelijkbaar is met die van jou skip ik deze beter
X Sara
Jammer van de dekking. Het product ziet er wel heel mooi uit!