2 comments

  • Ik zag het op Insta dat je een lekkende mand had, haha balen is dat! Meestal hebben die manden wel een plastic zak maar echt veel helpt het niet. Ik had ook altijd een echte kerstboom maar dit jaar voor het eerst een nepperd gekocht. Ik wil niet meer zo’n grote boom en liep er altijd zo mee te slepen…. dus nu maar een keer een wat kleinere en nep maar ik moet zeggen hij ziet er mooi uit.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog