Heerlijk om te ontspannen met een maskertje. Die van Dr. van der Hoog vind ik ook heel fijn. Die gebruik ik meestal. Ik had er laatst een met iets van rozen of zo? Die was ook prettig 🙂
Leuk om te lezen! Fijn dat je zo tevreden bent over het maskertje. Zelf gebruik ik het bijna niet omdat ik door maskertjes en scrubs juist puistjes krijg. Heel gek!
Ik heb deze ook wel eens gehad en vond hem ook best fijn! Hij doet inderdaad niet veel voor de poriën, maar voor de ontspanning vind ik hem wel erg fijn 🙂
Jammer dat het je poriën niet weghaalt. Daar heb ik op dit moment wat problemen mee. Lijkt me opzich wel een fijn masker als ik het zo lees, maar ik heb best een droge huid. Misschien een keer proberen!
Deze website gebruikt cookies van Google om services te leveren, verkeer te analyseren en advertenties te personaliseren. Informatie over je gebruik van deze website wordt gedeeld met Google.OkéMeer informatie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Leuke artikel! Liefs irene
http://www.madebyirenelouise.blogspot.com
Leuk om te lezen dat hij matterend werkt!
Ik heb hem nog liggen, dus dan weet ik dat ik hem moet gebruiken als mijn huid wat onrustig en vet is.
Heerlijk om te ontspannen met een maskertje. Die van Dr. van der Hoog vind ik ook heel fijn. Die gebruik ik meestal. Ik had er laatst een met iets van rozen of zo? Die was ook prettig 🙂
Ik vind maskertjes van Dr. van der Hoog altijd fijn!
Hij lijkt mij heel fijn!
Klinkt wel fijn! Ik heb zelf namelijk een vette huid 🙂 x
Ik zou veel vaker een maskertje moeten gebruiken. Deze klinkt alvast goed!
Leuk om te lezen! Fijn dat je zo tevreden bent over het maskertje. Zelf gebruik ik het bijna niet omdat ik door maskertjes en scrubs juist puistjes krijg. Heel gek!
Oh wat gek! Misschien kan je niet zo goed tegen één ingrediënt wat in veel maskertjes zit?
Ik heb deze ook wel eens gehad en vond hem ook best fijn! Hij doet inderdaad niet veel voor de poriën, maar voor de ontspanning vind ik hem wel erg fijn 🙂
Ik moet echt weer eens een keer een maskertje doen.. Ik ben gek op dr. van der hoog! 🙂
Klinkt lekker, ben sws fan van dr Van der Hoog!
My Makeup Mémoire
Ik moet eens vaker maskertjes proberen. Misschien dit weekend weer eens!
Hm fijn! Ik neem er nooit de tijd voor haha.
Ooo, lijkt me een heerlijk masker! Ik neem veel te weinig een masker, maar die van Dr. van der Hoog weten me altijd wel te bekoren! 😀 ♥
Lijkt me een heerlijk masker! Ik had me voorgenomen om vaker maskers te gaan gebruiken, maar tot nu toe heb ik dat helaas nog steeds niet gedaan.
Ohh ik vond dit masker erg fijn! Heb ‘m zelfs herkocht (als dat een woord is)
Dit klinkt lekker! Ik gebruik echt té weinig maskertjes!
Jemmer dat hij niet zo superveel doet voor de poriën, maar hij klinkt toch erg fijn! Leuk voor een relaxmomentje!
X Sara
Hij lijkt me heerlijk! Ik koop dit soort zakjes eigenlijk nooit.. omdat ze in verhouding heel duur zijn.
Ja, dit is echt een fijn masker. Heb hem ook al een paar keer gebruikt.
Jammer dat het je poriën niet weghaalt. Daar heb ik op dit moment wat problemen mee. Lijkt me opzich wel een fijn masker als ik het zo lees, maar ik heb best een droge huid. Misschien een keer proberen!