Ik heb in een eeuwigheid geen middagje vrij gehad. Gewoon sinds september niet.. Over een aantal weken ben ik vrij en dan ga ik lekker heel veel series kijken! <3
Als ik doordeweeks vrij ben dan ga ik altijd 100% aan mijn blog werken, want de meeste zijn dan altijd op school of werk haha , ik ben vaak 1 dag in de week vrij dus dat is wel lekker.
Wat een leuke tips. Ebay afstruinen en m’n stash opruimen zijn echt mijn favoriete bezigheden voor als ik me verveel. Helaas heb ik het nu zo druk met school dat ik er geen tijd meer voor heb.
Leuke tips! Ik ben zo’n persoon die eigenlijk altijd wel wat et doen heeft, of dat nu gepland is of niet, maar mijn stash zou ik eigenlijk nodig weer eens op moeten ruimen!
Een vrije middag heb ik alleen in de vakantie haha. Door de hoeveelheid toetsen die onze school geeft valt er altijd wel eens iets te doen. Maar als ik een vrije middag heb spreek ik graag met vrienden af 🙂 x
Stash opruimen of gewoon het hele huis opruimen vind ik fijn voor als het slecht weer is. Bij mooi weer toch liever een lange wandeling en wat foto’s maken 🙂
Ik doe altijd het laatste (het slechtste voor mijn portemonnee) terwijl ik het tweede wil doen, maar wat ik eigenlijk het beste kan doen is de eerste optie haha.
Deze website gebruikt cookies van Google om services te leveren, verkeer te analyseren en advertenties te personaliseren. Informatie over je gebruik van deze website wordt gedeeld met Google.OkéMeer informatie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Ah, laat ik vandaag nou net eens vrij zijn! Inderdaad goed plan om mijn stash inclusief kledingkast eens op te gaan ruimen!
Ik heb in een eeuwigheid geen middagje vrij gehad. Gewoon sinds september niet.. Over een aantal weken ben ik vrij en dan ga ik lekker heel veel series kijken! <3
Haha ik kan de hele middag wel series kijken. Krijg er geen genoeg van. Op Ebay kijk ik eigenlijk nooit
Mijn stash opruimen moet ik ook eens een keertje doen 😉 Ga ik zeker doen als ik vrij heb!
Je stash opruimen is wel een fijne tip. Voelt toch wel altijd beter als je iets hebt opgeruimd!
Als ik doordeweeks vrij ben dan ga ik altijd 100% aan mijn blog werken, want de meeste zijn dan altijd op school of werk haha , ik ben vaak 1 dag in de week vrij dus dat is wel lekker.
Wat een leuke tips. Ebay afstruinen en m’n stash opruimen zijn echt mijn favoriete bezigheden voor als ik me verveel. Helaas heb ik het nu zo druk met school dat ik er geen tijd meer voor heb.
Leuke tips! Ik ben zo’n persoon die eigenlijk altijd wel wat et doen heeft, of dat nu gepland is of niet, maar mijn stash zou ik eigenlijk nodig weer eens op moeten ruimen!
Een vrije middag heb ik alleen in de vakantie haha. Door de hoeveelheid toetsen die onze school geeft valt er altijd wel eens iets te doen. Maar als ik een vrije middag heb spreek ik graag met vrienden af 🙂 x
Ik ben op mijn vrije middag lekker cakejes aan het bakken voor mijn vriend 🙂
Ah wat leuk!
Leuk artikel 🙂
Stash opruimen of gewoon het hele huis opruimen vind ik fijn voor als het slecht weer is. Bij mooi weer toch liever een lange wandeling en wat foto’s maken 🙂
Series en eBay.. jaa, love it!!
Goede ideetjes die je kan doen als je vrij bent:D
Als ik eenmaal begin met series kijken is de dag zo voorbij, haha. Ik ben echt verslaafd.
Leuke tips! Mijn stash opruimen zou nog eens moeten gebeuren xx
Ik heb vandaag een vrije dag en ik ga lekker koken, een beetje opruimen (want dat is hoognodig) en Game Of Thrones kijken :D.
Ik doe altijd het laatste (het slechtste voor mijn portemonnee) terwijl ik het tweede wil doen, maar wat ik eigenlijk het beste kan doen is de eerste optie haha.
Hahaha heel herkenbaar 😉