2 comments

  • The Christmas Chronicles I en II vond ik super leuk, ook heb ik samen met mijn dochter The Princess Switch I en II gekeken van de week. Vonden we erg leuk. Office Christmas Party heb ik een geprobeerd, maar uitgezet. Vond het echt geen leuke film. Love Actually kijken we ook elk jaar en wil ook De Familie Claus kijken op Netflix.

  • •De twee eerste films heb ik ook gezien, ze zijn echt super goed.
    En de laatste film was ook weer in orde.
    Ik zelf heb nog super veel andere films gezien.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog