3 comments

  • Wat een fijne, positieve post om te lezen! Ik wens jou ook een mooi 2019 toe!

    Ik ben niet brak, want ik was de Bob 😉 Wel ga ik vandaag lekker helemaal niks doen. Misschien nog even hardlopen, maar dat zie ik vanmiddag wel.

    Liefs,
    Marloes

  • haha ik kan gerust nog een oliebol erin stoppen maar helaas ben ik zelf een oliebol geworden dus we gaan er weer wat aan doen, vijf kilo aangekomen in 4 maanden tijd dus dat moet er weer af ! Jij ook nog de beste wensen <3

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog