5 comments

  • Een powerbank neem ik nooit mee eigenlijk hihi. Ik zet mijn telefoon vaak op de batterij saving stand en op zwart/wit scherm, dan red de batterij een dagje festival prima. En wat niet mag ontbreken in mijn festival tasje ; Lippenstift! Ook neem ik vaak een dopje mee, om de flesjes die je op het festival krijgt zonder dopje weer dicht te kunnen doen haha. Veel plezier als je nog naar festivals gaat deze zomer!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog