Ik ken het helemaal, ik ben ook zo: ik oog rustig van buiten maar ben een enorme druktemaker van binnen. Als het echt even niet meer gaat ga ik lekker sporten en daarna heel warm douchen, vaak heb ik alles dan weer op een rijtje en heb ik nieuwe energie om weer door te gaan. Even een half uurtje een boek lezen en een kop thee drinken werkt vaak ook wel!
Heel erg herkenbaar! Ik heb hier ook altijd last van als ik ineens meerdere deadlines of examens heb. Hier is het momenteel ook druk met school, maar ik moet zeggen dat het redelijk goed gaat met de drukte in mijn hoofd. Wat wel echt helpt is om gewoon bezig te gaan, want uiteindelijk voelt het het fijnst als het af is. Alleen probeer ik dat wel enkel overdag (en doordeweeks) te doen en na het avondeten probeer ik vooral te ontspannen, zodat mijn hoofd rustig genoeg is om te kunnen slapen. Vaak lees of game ik dan nog wat, maar een serie kijken vind ik ook wel ontspannend.
Ik kan mijzelf ook om van alles druk maken en dat is natuurlijk niet goed. Wat ik doe om rustig te worden is eens lekker te gaan douchen en een kop thee te nemen
Wat mij enorm helpt als ik het even niet meer zie zitten is lijstjes maken. Lijstjes van wat je nog moet doen tot wat je hebt gedaan. Lijstjes maken van wat bijvoorbeeld nog gedaan moet worden aan taken voor mijn studie tot taken die ik in het normale leven moet doen. Wanneer ik dit heb gemaakt maak ik een haalbare planning (vooral dat haalbare is een must!) En dat geeft voor mij echt een stukje rust. Hopelijk helpt mijn tip! En anders gewoon een stapje terug doen om een stapje naar voren te gaan. Vergeet niet dat je van fouten maken ook leert. Dus het hoeft niet allemaal perfect te zijn!
Ja lijstjes en planningen maken helpen mij ook enorm. Alleen dat haalbare is bij mij wel een puntje van verbetering. Vaak wil ik meer gedaan krijgen dan wat me lukt… Thanks!
Druk zijn in mijn hoofd ken ik zeker. Wat voor mij werkt: relaxen met een lekker kopje groene thee en een mariakoekje erbij hihi. Dan laat ik eventjes alles gaan. Langdurig ontstressen is bij mij sowieso niet mogelijk. Haha
Zooo herkenbaar, ik wil ook altijd alles graag tegelijk doen. Soms zo vervelend, want dat is gewoon onmogelijk. Daar wordt ik vet onrustig van en druk in mijn hoofd.. Hopelijk komt het ooit nog een keer goed, haha!
Deze website gebruikt cookies van Google om services te leveren, verkeer te analyseren en advertenties te personaliseren. Informatie over je gebruik van deze website wordt gedeeld met Google.OkéMeer informatie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Ik ken het helemaal, ik ben ook zo: ik oog rustig van buiten maar ben een enorme druktemaker van binnen. Als het echt even niet meer gaat ga ik lekker sporten en daarna heel warm douchen, vaak heb ik alles dan weer op een rijtje en heb ik nieuwe energie om weer door te gaan. Even een half uurtje een boek lezen en een kop thee drinken werkt vaak ook wel!
Douchen en een kop thee drinken zijn inderdaad dingen die echt helpen! Gewoon even rust nemen en daarna weer verder gaan.
Heel erg herkenbaar! Ik heb hier ook altijd last van als ik ineens meerdere deadlines of examens heb. Hier is het momenteel ook druk met school, maar ik moet zeggen dat het redelijk goed gaat met de drukte in mijn hoofd. Wat wel echt helpt is om gewoon bezig te gaan, want uiteindelijk voelt het het fijnst als het af is. Alleen probeer ik dat wel enkel overdag (en doordeweeks) te doen en na het avondeten probeer ik vooral te ontspannen, zodat mijn hoofd rustig genoeg is om te kunnen slapen. Vaak lees of game ik dan nog wat, maar een serie kijken vind ik ook wel ontspannend.
Ik kan mijzelf ook om van alles druk maken en dat is natuurlijk niet goed. Wat ik doe om rustig te worden is eens lekker te gaan douchen en een kop thee te nemen
Wat mij enorm helpt als ik het even niet meer zie zitten is lijstjes maken. Lijstjes van wat je nog moet doen tot wat je hebt gedaan. Lijstjes maken van wat bijvoorbeeld nog gedaan moet worden aan taken voor mijn studie tot taken die ik in het normale leven moet doen. Wanneer ik dit heb gemaakt maak ik een haalbare planning (vooral dat haalbare is een must!) En dat geeft voor mij echt een stukje rust. Hopelijk helpt mijn tip! En anders gewoon een stapje terug doen om een stapje naar voren te gaan. Vergeet niet dat je van fouten maken ook leert. Dus het hoeft niet allemaal perfect te zijn!
Ja lijstjes en planningen maken helpen mij ook enorm. Alleen dat haalbare is bij mij wel een puntje van verbetering. Vaak wil ik meer gedaan krijgen dan wat me lukt… Thanks!
Druk zijn in mijn hoofd ken ik zeker. Wat voor mij werkt: relaxen met een lekker kopje groene thee en een mariakoekje erbij hihi. Dan laat ik eventjes alles gaan. Langdurig ontstressen is bij mij sowieso niet mogelijk. Haha
Heel herkenbaar ja, frustrerend soms!
Zooo herkenbaar, ik wil ook altijd alles graag tegelijk doen. Soms zo vervelend, want dat is gewoon onmogelijk. Daar wordt ik vet onrustig van en druk in mijn hoofd.. Hopelijk komt het ooit nog een keer goed, haha!