2 comments

  • Wat een mooie producten! Die foundation van MAC was ooit mijn eerste MAC foundation en ik vond ‘m echt fantastisch. Ik gebruik nu voornamelijk producten van Urban Decay & Too Faced voor mijn basis. 🙂

  • leuk artikel. mijn basis ziet er het zelfde uit qua producten. alleen gebruik ik ook nog een groene primer om de rode plekjes op mijn gezicht te verdoezelen. ik gebruik alle producten van nyx voor mijn basis

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Nederlandse beauty blog